Bitwy na rymy
Pamiętacie bitwy raperskie ? Czas to wprowadzić też do netu no nie ? ^^



Forum Bitwy na rymy Strona Główna BITWY - hol Virus & MikiMRW
Obecny czas to Nie 17:02, 16 Gru 2018

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
virus
Gość






Czw 19:00, 02 Lip 2009

Wiadomość
aaa widze miki ze jestes lamą
siedzisz caly czas w domu nie zajmujesz sie zabawa
melanzownik ziomek jest takie slowo
widze ze z polską mowa u ciebie jest chujowo
ty sie nie znasz na slangu mlodziezowym
bo w tych czasach trzeba byc hardcorowym
zyczys mi smierci? zrob se voodoo lalke
i tak nic ci to nie da bo przegrasz ta walke
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
MikiMRW
Gość






Czw 21:19, 02 Lip 2009

Wiadomość
jestem lamą siedzę w domu... skąd wyciągasz takie tezy?
są one chujowe bo beze mnie nie ma imprezy
ej i wiesz melanżownik te słowo sam wymyśliłeś
myślałeś nad rok... strasznie się kurwa wysiliłeś
hardcorowy? chuj ja wolę byś rasta
nieść dobrą nowinę od miasta do miasta
bo po co mam być w modzie na bycie skurwysynem
a hardcorowy teraz będę bo Cię rymami zabiłem
aaj zero punchy dużo rymów
wiesz dla takich skurwysynów
to jest nie zrozumiałe
i mówią że szanse mam małe
jednak kiedy nastąpi walka to moje teksty są jak klamka
jeden wers jeden nabój i się zaczyna walka...
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Gość







Czw 21:53, 02 Lip 2009

Wiadomość
haha bez ciebie nie ma imrezy
po kieliszku gdzie miki- tam w rowie lezy
i ta tej imprezie byles chwile
dopuki czegos nie wypiles
taaaa z ciebie taki kurwa rasa
czarnuch farbowany barwnikiem do ciasta
masz racje twoje rymy sa jak klamka
ale taka do drzwi i to bez zamka
ale poradze sobie i zamkne cie na kludke
widze w tobie tania prostytutke
bo ty sprzedajesz sie jak mezo
od tej pory wszyscy to wiedza
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
MikiMRW
Gość






Pon 0:00, 06 Lip 2009

Wiadomość
ej sprawdź bo Miki tutaj atakuje znów
impreza jest w klubie... to gdzie jest kurwa rów
i to jest tak bo ja nie mówię że jestem czarny
bo prostu w stylu ragga mówię Ci że jesteś marny
ej i wiesz tego z klamką nie zrozumiałeś niestety
ale cóż są ludzie... i są też taborety
i sprawdź bo ten punch o mezo był kurwa mój
więc jesteś pierdolony złodziej czyli zwykły chuj
ej zwykły chuj to mało powiedziane
pieprzone beztalencie co mówi 'ja nic nie potrafię'
i jeszcze trochę to nie powstrzymam rymów fali
a będzie ona wielka jak pieprzone Tsunami...
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Gość







Pon 18:06, 06 Lip 2009

Wiadomość
nie kradne ci tekstow tylko na nie odpowiadam
nie musze brac od ciebie- ja lepiej rymami wladam
prosta sprawa-wez to ziomek obczaj zaraz
ja nawijam- wszyscy robia dobry hałas
twoje rymy to fala ale w kiblu
skad ty bierzesz te teksty?? kupujesz je lidlu??
a tak apropo ty nie zatrybiles z klamka
zabawy z toba ja nie nazwe juz walka...
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
MikiMRW
Gość






Wto 23:47, 07 Lip 2009

Wiadomość
wiesz ziom ja tego też walką nie nazywam
bo nawet po Tobie nie jeżdżę a ciągle wygrywam
ej i sprawdź ja kupuje lidlu to Ty kurwa w biedronce
tyle że ja nawijam dobrze i w życiu nie błądzę
bo wiesz nie muszę być GITem ani jebać policję
żeby być dobrym MC i być zajebistym w nawijce
nie muszę nawet się wychwalać i nadawać bragga
bo dla mnie życie to gra, a gra to jest zabawa
a w zabawie być lajtowym przecież o to chodzi
ty tego nie zrozumiesz bo nie wiesz jak rymy płodzić
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
virus
Gość






Śro 18:50, 08 Lip 2009

Wiadomość
gdzie ty to przeczytales ze ty wygrywasz??
ja zaczynam nawijac to ty sie zmywasz..
ja ci to mowilem ty ze mna nie wygrasz
vrs- teraz z ogniem igrasz
sparzysz sie ziomek na mnie zaraz
jeszcze raz powtórzę- rece w gorze i halas
tak sie teraz publike rozgdzewa
zabawa jest wazna i dla tego tak trzeba
a ty jestes nudny kurwa strasznie
czytam twoj rap to mysle ze zaraz zasne...
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
MikiMRW
Gość






Wto 22:39, 14 Lip 2009

Wiadomość
ej sprawdź mam tyle stylu co pieprzony pono
a ty ciągle wygram! czy znasz tylko jedno słowo?
ej i wiesz Ty jestem ogień to ja jestem woda
zgaszę Cię ziomek nim kurwa minie doba
mało powiedziane zgaszę nim minie godzina
a dlatego tak się stanie bo to tylko Twoja wina
bo wiesz trafiłeś na takiego skurwysyna
co rymami każdego MC kurwa zabija
choć w sumie prawie to jesteś raper dobry
prawie jako mistrza go widzicie
prawie przy tobie jestem ziomek drobny
ale prawie robi wielką różnicę

pozdro ;]
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
virus
Gość






Czw 19:20, 16 Lip 2009

Wiadomość
ziomek ja jestem ogien ktory nie gasnie
ja nawine ty rekami klasniesz
a twoj rap sie tutaj nie nada
bo twoje teksty to straszna zenada
a stylu to ty nie masz wcale
slyszlem twoja nute- slaby teks i wokale
popracuj troche zanim bedziesz ze mna walczyc
rap nie dla ciebie- moze sprobuj potanczyc
z cichopek mial bys moze niezly duet
cza-cza-cza i piruet


haha dobra zieja- pozdro
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2

Forum Bitwy na rymy Strona GłównaBITWY - holVirus & MikiMRW
Obecny czas to Nie 17:02, 16 Gru 2018
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin